fredag 4 juni 2010

Thailand

Hej!

Mellanbrodern tjatar så på att jag ska lägga upp bilder här, så nu kommer några... ;)
Bilderna blir, inte helt förvånande, från Thailand. När jag skulle ladda upp bilder där kom jag inte ihåg mitt lösenord och allt stod konstigt nog på thailändska uppe i hörnen (varför? var ju på min dator...) Jaja, här kommer iaf lite bilder.

Börjar med lite bilder på vårt fina hotell, ett hotell som vi var jättenöjda med! Fortsätter sedan med lite allmänna bilder från resan. Blir några stycken, hoppas ni inte tröttnar för mkt :)

David på en mysig liten restaurang i Phuket! Såg inte mycket ut för världen utifrån gatan, men oj vad bra det var! Billigt och jättegott.

Den här laddade jag upp för din skull mamma... söt va? ;)


Skolans skylt. Fler kort på skolan visas sen.


Vi var såå snygga på vägarna!

Lägg till video
Den första elefanten som fötts på Koh Lanta. Därför var den döpt till "Lanta".


Davids nya kompis tycker om att kramas och leta löss.


Var på arrangerad tur där man skulle simma genom en grotta. Undrar om vi såg lika töntiga ut som de på båten bredvid...


Var på thaiboxningsmatch i Krabi. Här är David innan allt började.


Avslutar med en bild på mig och David!

Tack och hej för mig!

1 kommentar:

  1. Haha! Vi simmade också in i den där grottan när vi var i Thailand.

    SvaraRadera